היט-סיקסרס ועוד ברביעי / צוות הופס

2:00 קליבלנד קאבלירס (17- 12) יוסטון רוקטס (9- 18) / חגי ניסני

הקאבס הם הפתעת העונה עד כה. להערכתי רוב הצופים (כולל כותב שורות אלה) חשב שהניסוי הזה של שלושה גבוהים לא יכול לעבוד ושקווין לאב הוא בזבוז של כסף. אבל הקאבס נהדרים וההגנה שלהם שניה בליגה (בשוויון עם פיניקס). קשה מאוד לחדור עליהם. הנוכחות של אלן ומובלי מצליחה לעשות את האפקט הדומה שרודי גובר עושה ביוטה. לא פעם הם אפילו משחקים על הגנת חילופים בזכות  היכולת של הגובים לחפות על איזור הצבע. חוץ מהגנה לקאבס יש את האפשרות להעלות את רוביו ולאב מן הספסל ומעל הכל את גרלנד שנראה פנטסטי העונה.

יוסטון שעד לא מכבר היו עם ניצחון בודד צברו כבר 9 העונה. אבל אני לא בטוח שזה משחק לטובתם. הצעירים עדיין לא משתפשפים מספיק והיכולת של גורדון ווד ואוגוסטין לצבור נצחונות מצניחה את הסיכויים לעוד בחירת טופ 3.

הימור: המאצ' אפ הזה לא אמור להיות בעיה קשה מדי לקאבס שעם היכולת שלהם לחפות על הטבעת וגם על הפרימטר יצליחו לכבות את ההתקפה הלא מבריקה של הרוקטס. קאבס בדו ספרתי.

2:00 אורלנדו מג'יק (5- 23) – אטלנטה הוקס (13- 14) / עמיחי קטן

אורלנדו ממשיכים במסע אל הבחירה הגבוהה בדראפט ובקרב הצמוד עם דטרויט על המקום האחרון במזרח ובליגה, אבל זה לא אומר שלא כדאי להסתכל לרגע ולראות איך הכישרונות הצעירים מתפתחים שם. הטריו של קול אנתוני, פרנץ ואגנר ו-וונדל קרטר ג'וניור נראים לא רע בכלל, כשגם מו במבה מתחיל להיראות כמו שחקן עם פוטנציאל, ויחד איתם יש את סאגס שמקבל הנחת רוקי על חוסר היעילות שלו בשלב הזה, ויש חמישייה עם פוטנציאל.

אטלנטה מגיעים עם 2 הפסדים רצופים ו-4 מ-5 האחרונים שהורידו אותם שוב למאזן שלילי, כשבלי האנטר, היל ואוקונגו חסר להוקס קצת עומק. אטלנטה מובילים את הליגה באחוזים ל-3 ומדורגים שניים במיעוט איבודים העונה וברייטינג ההתקפי בסך הכל, אך ההגנה מדורגת 25 בלבד והם מרבים להפסיד משחקים צמודים.

הימור: רק אחת מהקבוצות מחפשת ניצחונות, אז אטלנטה ינצחו די בקלות.

2:00 פילדלפיה 76 (15- 13) מיאמי היט (16- 12) / חגי ניסני

סאגת סימונס כבר לא כל כך רועשת, ואחרי היעדרויות של אמביד והאריס פילי בהרכב מלא במשחקים האחרונים. זה רחוק מאוד מלהבריק. מקסי קצת דעך אחרי החזרה של אמביד. אמביד עצמו בלתי עציר כשהוא שועט אל הסל אבל עד כה העונה הוא מתקשה להגיע לריסטריקטד ולוקח המון זריקות לא טובות, מה שמתבטא באחוז אפקטיבי הנמוך בקריירה שלו עד כה. אם הזכרנו את סימונס אז פילי נמצאת במקום ה21 ברייטינג ההגנתי (סיימו שנה שעברה במקום השני) ואין ספק שלהיעדרות של סימונס  יש חלק משמעותי בכך.

ההיט חסרים את באם לתקופה די ממושכת. בהיעדרו הסנטר הפותח של הוא דדמון, סנטר שהוא לא ממש סטופר הגנתי בלשון המעטה. ההיעדרות של באם כמובן משפיע גם היכולת של ההיט להניע את הכדור, כאשר באם משמש כמוביל כדור משני ויודע למצוא היטב את הקלעים. ההיט באמת נותנים את כל מה שיש להם אבל למעט הירו הספסל שלהם נראה לא משהו בכלל.

הימור: אמביד הוא מאצ' אפ מהלך לכל קבוצה בטח שלסנטר כמו דדמון. אבל אני מאמין שההיט עם הגנה קבוצתית מתואמת ומצד שני התקפה הקלעים שלהם ינצחו במשחק הזה.

2:30 דאלאס מאבריקס (14- 13) – לוס-אנג'לס לייקרס (15- 13) / שחר אלוני

שתי הקבוצות לא יציבות במיוחד בשבועות האחרונים. בדאלאס עדיין אין המראה כבר שנתיים, השנה פורזי טוב אבל דונצ'יץ' בירידה (ועליה במשקל) והקבוצה שוב נראית כמו קבוצת סיבוב ראשון. כרגע הוא גם פצוע.

בלייקרס רצו לחבר קבוצה שלמה חדשה העונה סביב לברון ודייויס, שזה עוד איכשהוא אפשרי, אבל אם חלק מהפאזל זה ווסטברוק זה כבר נהיה גבולי. הבחור מוביל את הליגה באיבודים ולא שומר, אבל נתן קצב משחק כשלברון היה פצוע. לברון עצמו חוזר לעניינים לאחרונה, אבל כרגע דייויס בחוץ כנראה, לברון אולי, וטאקר, נאן ואריזה בטוח. בדאלאס, מלבד הסלובני, גם סטיין ובראון בחוץ.

הימור: הבלגן בלייקרס קצת במגמת ירידה (לברון מרגיע את ווסטברוק שזורק פחות). דונצ'יץ' פצוע, אז נלך על הלייקרס ב 8 הפרש אם לברון משחק, אם לא, אז הכל יכול לקרות, עם יתרון לדאלאס.

3:00 מילווקי באקס (18- 11) אינדיאנה פייסרס (12- 17) / חגי ניסני

מילווקי בעונה קצת מוזרה הם לא מצליחים לדרוס באותה הקלות שהתרגלנו אליה. ההיעדרות של לופז משמעותית, כאשר פורטיס אמנם משחק בסדר גמור אבל הנוכחות של הענק הזה חסרה לבאקס לסתימת הצבע המפורסמת שלהם. בכלל הבאקס עם לא מעט החסרות של שחקני מפתח כדיוושנצו מידלטון למספר משחקים והולידיי גם הוא החסיר לא מעט. והיום יאניס ומידלטון בחוץ.

זה שאינדי לא מצליחה להתרומם זה האנדרסטייטמנט. ההגעה של קרלייל הייתה אמורה לשכלל את ההתקפה שלהם, אבל זה לא קרוב להיראות כמשהו טוב. השמועות על פירוק נמצאות באוויר וזו שאלה באמת טובה לאן אינדי ינווטו את העתיד שלהם. בהווה הם מפסידים משחקים צמודים, בעיית סבוניס וטרנר עודה קיימת, ברוגדון אחלה אבל כוכב הוא לא ולאוורט ממשיך להיות שחקן יוצר אך באחוזים לא יעילים.

הימור: באקס אחרי השפלה לסלטיקס משחקים בבית. זה של הבאקס ובלי מאמץ מיוחד.

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8- 18) ניו אורלינס פליקנס (8- 21) / חגי ניסני

כבר התלהבתי פה בציבור מג'וש גידי? נו זה שנראה כמו מה שסימונס היה אמור להיות. אבל אם אני פותח ככה את הפריוויו זה אומר לא מעט על הקבוצה. בקיצור לרעם יש חרא של צבירת נצחונות וזה אומר עוד לוטרי גבוה. ההתקפה של הרעם ממוקמת במקום האחרון בליגה. זה שילוב של קבוצה שרוב השחקנים שם צעירונים, וגם בסופו של דבר היעדר כישרון (עם כל הכבוד לשחקנים כמו דורט' ביזלי ושות') גם שג"א חווה נסיגה מהיכולת המדהימה שהוא הפגין שנה שעברה.

ניו אורליס זו פשוט סבטוחה אחת גדולה. ציון מושבת ולא ברור באילו נסיבות ומתי הוא יחזור. הטיים ליין של הקבוצה לא ברור, (יונאס בעונה מצוינת אבל אולי לא צריך להיות מצוין כרגע) והניסוי של אינגרם וציון נדחה בנסיבות מובנות

הימור: יונאס יחגוג מול האין סנטר של הרעם. השקנאים בשיניים.

3:30 סאן אנטוניו ספרס (10- 16) שרלוט הורנטס (15- 14) / חגי ניסני

הספרס עוד פעם סוחטים את הדורבן. עם אחת הקבוצות הפחות מוכשרות בליגה הם מצליחים לגרד 10 ניצחונות ועם טיפל'ה זה אפילו היה יותר (ויעיד על כך הנט רייטינג החיובי שלהם). השנים בצמרת שחקו את כמות הכישרון שיש בקבוצה, וגם שחקנים שנחשבו עם פוטנציאל גדול כמו לוני ווקר לא ממש מצליחים לפרוץ. נקודת  האור של הספרס השנה היא דז'ונטה מארי שנותן עונת שיא והשתפר בלא מעט פרמטרים.

שרלוט החסירה לא מעט שחקנים לאחרונה בשל פרוטקול קורונה. אבל בהרכב מלא הם נראו פנטסטי. לאמלו אמנם לא הכי יעיל בקליעה שלו אבל הוא מסדר מצבים מעולים לחברים. על בריג'ס כבר דובר רבות ואפילו קודי מרטין מפציץ. הקצב המהיר שהם מכתיבים מתאים בדיוק לכלים שיש להם.

הימור: בהנחה ששרלוט בהרכב יחסית מלא זה שלהם אבל במשחק צמוד.

04:00-דנבר נאגטס (13-14)-מינסוטה טימברוולבס (15-12) / רועי ויינברג

ניקולה יוקיץ' מדהים, אבל לא מקבל עזרה. דנבר כן ניצחה את רוב משחקיה האחרונים, אבל תלויה לגמרי ב-MVP הנהדר. היום הם פוגשים מינסוטה משמחת, אבל חלשה – הם הפסידו חמישה משחקים ברצף לפני ניצחון על פורטלנד שאפילו יותר גרועה מהם.

השאלה היא בעיקר איך יעצרו את יוקיץ'. ההגנה של הוולבס הראתה שיפור, בעוד ההתקפה קצת מאכזבת, אבל קשה לראות אותם מצליחים לעצור את הסרבי. תוסיפו לזה את הביתיות ואני חושב שזה יהיה משחק של דנבר. משחק לא רע בכלל, אם אתם ערים מסיבה כלשהי ב-4 בבוקר.

05:00-יוטה ג'אז (7-19)-לוס אנג'לס קליפרס (12-16) / רועי ויינברג

הג'אז, בשקט יחסי, מעולים. אנחנו קצת לוקחים אותם כמובן מאליו אחרי ההצלחות בעונות הסדירות הקודמות והכשלונות בפלייאוף, אבל הם ניצחו 7 ברצף, רובם בתבוסות. דונובן מיטשל נשאר אנדרייטד ענק (29.4 נקודות למשחק באחוזים מגוחכים ברצף הזה) ורודי גובר עושה הגנה טובה. בכל מקרה, המבחן שלהם נשאר בפלייאוף. אבל הם ממש טובים.

היום הם פוגשים את הקבוצה שהדיחה אותם, אבל בהרכב חסר. קוואי לנארד מן הסתם לא משחק וגם פול ג'ורג' וניקולס באטום בספק. הקליפרס ניצחו 4 מ-5 האחרונים גם כש-PG13 בחוץ ואיכשהו הביסו את פיניקס כשההגנה נראית נהדר והרול פליירס מתעלים, אבל קשה לי לראות אותם מצליחים לנצח את הג'אז במומנטום הנהדר שלהם. יוטה במשחק מבטיח מאוד.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (17-11)-ממפיס גריזליס (11-17) / רועי ויינברג

משחק טוב בין 2 קבוצות במומנטום הפוך. פורטלנד שוקעת: הם ניצחו אחד מעשרת האחרונים והפסידו שישה ברציפות, כשההגנה שלהם מביכה גם ברף הנמוך אליו התרגלנו מהשנים הקודמות וההתקפה לא מחפה על זה. סי ג'יי מקולום לא משחק וגם בלעדיו הגיע הזמן לשינוי בחמישייה, אולי לארי נאנס ורוברט קובינגטון ביחד, בניסיון לחפות על ההגנה ועל הפתיחה הרעה של יוסוף נורקיץ'.

ממפיס, מנגד, מצוינת. הם ניצחו 7 מ-8 האחרונים כשג'ה מוראנט פצוע (וחולה לקורונה), אבל בינתיים שחקנים אחרים מתעלים: טיוס ג'ונס עושה את כולם סביבו טובים יותר, ג'ארן ג'קסון ג'וניור מוכיח שהוא יותר מפוטנציאל ואולי משחק את הכדורסל הטוב ביותר בקריירה ודזמונד ביין נפלא. מול קבוצה שלא תקשה עליהם יותר מדי אין סיבה שהם לא ינצחו. ממפיס.

05:00-סקרמנטו קינגס (17-11)-וושינגטון וויזארדס (13-15) / רועי ויינברג

הדבר המעניין ביותר שקרה סביב סקרמנטו בזמן האחרון היה הדיווח של ג'ייסון ג'ונס מהסקרמנטו בי, שהקינגס "רוצים להעביר את מארווין באגלי ובאדי הילד בשביל שחקן טוב". החלפת המאמן שלהם לא עבדה: ד'ארון פוקס אמר לא מזמן שזה שהם מתאמצים לא מספיק והקבוצה הפסידה את שלושת האחרונים שלה, כשהיא סופגת בהם 124, 117 ו-124 נקודות.

היום הם פוגשים וושינגטון במומנטום רע, אבל טובה יותר בכל פרמטר. גם ההגנה של הוויזארדס לא טובה ולוח המשחקים הבעייתי הוביל לנפילה, אבל היום הם אמורים להתעלות. בוושינגטון יצפו ליותר מבראדלי ביל ומול קבוצה כמו הקינגס אולי יש מקום ליותר דקות של הארל, כי ההגנה לא תהיה בעיה. בכל מקרה, צפו לניצחון של וושינגטון.

Subscribe
Notify of
136 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
onetwo3
Editor
15/12/2021 16:08:20

תודה.
ברגע שמשפט כזה נכתב: "הימור: רק אחת מהקבוצות מחפשת ניצחונות, אז אטלנטה ינצחו די בקלות" – אני לא רואה ערך לספורט

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
15/12/2021 16:51:24
Reply to  onetwo3

רואים העונה כל הזמן שממש אי טפשר לבנות על הגישה הזאת

אור
אור
15/12/2021 18:59:37

תודה חגי, נשמע שחצי ליגה בדרך לבידוד ככה שמצפים לנו כמה שבועות מדכאים.

thetroll
thetroll
15/12/2021 21:54:27
Reply to  אור

לילה של משחקים מעולים על הנייר אבל חצי מהשחקנים פצועים חצי מהשחקנים בספק וחצי מהשחקנים בפרוטוקולים השונים של הקורונה (דרך אגב יש שלושה חצאים -בדקתי). אכן מבאס.

אור
אור
15/12/2021 21:59:10
Reply to  thetroll

שכחת את החצי שיעלה לשחק אז ארבעה בסה"כ

thetroll
thetroll
15/12/2021 22:15:46
Reply to  אור

חחחח 🙂 כרגיל לא ספרתי טוב. משהו קצת השתבש במונה לאחרונה 🙂

גיא הירוק
Admin
15/12/2021 19:05:09

הקאבס הפכו לקבוצה בה אני צופה כאשר הסאנס לא משחקים.
זה לא שההתקפה שלהם היא פתאום מדהימה או משהו קרוב,
זה המאמץ הקבוצתי, הזינוק ביכולת של גארלנד (עכשיו נותר לו ללמוד איך לא לאבד כל כך הרבה), והסגנון הברית יחודי שהם מציגים עם הרכב 3 הגבוהים (מפתיע במיוחד דווקא בצד ההגנתי).

גיא הירוק
Admin
15/12/2021 19:05:27

תודה, חגי.
אחלה פריוויו.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/12/2021 19:10:40

המועמד שלי למנגר השנה הוא קובי אלטמן. הלך נגד הזרם (אין לו שחקני כנף משמעותיים) ומצליח.

trusttheprocess
trusttheprocess
15/12/2021 19:16:49

אין לקבוצה שהוא בנה בקליבלנד שום סיכוי בפלייאוף

גיא הירוק
Admin
15/12/2021 19:25:57

הם עדיין ילדים. אין שום בעיה להפסיד בסיבוב הראשון עם כל כך הרבה פוטנציאל גולמי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק אם בכלל יגיעו לשם. וגם בשנה שיעלו עליהם ינגבו אותם

דה שוט
דה שוט
15/12/2021 21:59:17

חחחח נראה לי שאתה פשוט מתגעגע לרוביו 🙂

רן הנרגן
רן הנרגן
15/12/2021 19:09:33

הליגה מלאה בחוזים גדולים שלפחות אחד הצדדים בהם רוצה שינוי: סימונס, וסטברוק, וואל, לילארד, סי גי, פוקס, ביל וכנראה שגם חביתוש ופורזינגס. הבעיה? כל עסקה כוללת הימור לא מבוטל. ניקח את חביתוש, הוא עושה דוקא כדי לעבור בנזיד עדשים לקבוצה חזקה או שהוא פשוט מקרה של פה ללא שליטה?

shadow
shadow
15/12/2021 19:51:58

מוח/נפש חולים. הפה זה רק מוציא לפועל.

אור
אור
15/12/2021 20:25:45

מי זה חביתוש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  אור

הראשון לציון, להערכתי

אור
אור
15/12/2021 21:57:50

makes sense

מנחם לס
Admin
15/12/2021 19:34:22

קליבלנד – יוסטון. מאבק בין שתי צעירות מפתיעות. המשחק המעניין אותי ביותר הערב.

אני ממש ב-AWE כיצד הצוות מצליח להשתלט על הפריוויו כשכולם מצויינים ובאותו פורמט. זה ממש לא הולך ברגל!

תודה למשתתפים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה חגי, רועי ועמיחי, אחלה פריוויו.
.
אני לא משוכנע שנפסיד הלילה – המשחק בבית, הם חוזרים מהעדרויות, דרק וייט כוכב עליון, פולטל בתקופה דאנקנית, קלדון לא מחמיץ משלוש ומורי עושה טריפלים ולא מאבד כמעט. חשש ממשי שננצח.

thetroll
thetroll
15/12/2021 22:20:17

מסכים. הספרס נראים נחמד לאחרונה פולטל כנראה באמת חשוב להם והמשחק עם שארלוט נפיץ כל תוצאה אפשרית. מאחל לך שתפסידו כמו שאתה רוצה צריך לדוג בשביל בקי משהו טוב בדראפט הקרוב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/12/2021 20:37:57

פריוויו מעולה, תודה לכל העוסקים במלאכה

The Pro
The Pro
15/12/2021 21:17:58

סיקור נחמד.

הזדמנות טובה לכל שחקני המשנה של הלייקרס כולל ראסל להראות מה הם שווים.
וזה עוד יותר טוב ואולי פחות ריאלי אם ווגל יחליט לתת ללברון מנוחה במשחק שהוא קל על הנייר.

אור
אור
15/12/2021 22:01:17
Reply to  The Pro

בשבילך זה win win win, אם מנצחים זה כי המשחק קל, אם מפסידים בלי לברון זה כי כולם אפסים חוץ מהוד מעלתו ואם מפסידים איתו זה כי הוא חזר מפציעה וספק קורונה.

thetroll
thetroll
15/12/2021 22:21:00
Reply to  אור

🙂

אור
אור
15/12/2021 22:56:16
Reply to  אור

כמובן אם מנצחים בלעדיו זה כי המשחק קל, ואם זה איתו אז בזכותו

NFS
NFS
15/12/2021 22:10:10

תודה על הסיקור המושקע.
הקבוצה המבאסת בליגה, וושינגטון, נפגשת עם הקבוצה השניה הכי מבאסת בליגה, המלכים.
קצת לפני ייפגשו באוקלהומה סיטי שתי הקבוצות השלישית והרביעית הכי מבאסות בליגה, כשגם הקבוצות החמישית, השישית, השביעית, השמינית, התשיעית והעשירית הכי מבאסות בליגה ישחקו גם כן. בקיצור, אחלה ערב.

thetroll
thetroll
15/12/2021 22:13:54

פריוויו מעולה תודה רבה חברים. חגי אני מתחבר למה שכתבת לגבי אורלנדו. זה היה נראה מופרע מה שהם עשו שנה שעברה כשהעיפו את כל השלד שלהם לכל עבר תמורת כלום אבל עכשיו יש שם קבוצה עם פוטנציאל נחמד ואם זכרוני הדלוח אינו מבלבל אותי יש להם גם את הפצוע הכרוני מרקל פולץ ואת הכרוני הפצוע אייזיק ששניהם היו אמורים להיות שחקנים די נחמדים בהנחה ואי פעם יצאו מהמצב הכרוני שלהם. נקוה רק שבעוד כמה שנים השלד הזה עם עוד חיזוק מהדראפט הקרוב יהיה אכן מוצלח ולא יגיע לגורל דומה לשלד הקודם ויופץ לכל עבר אחרי שיאכזב. סאגס בעייני מתחיל להראות כמו סאגה אבל אני מסכים לתת לו הנחת רוקי כי יש כמה דברים שהוא עושה יפה מאוד למרות שבנתיים נראה שפרנץ ווגנר שנבחר אחריו הוא השחקן האמיתי שנבחר בדראפט הזה.
תודה חברים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

הפוטנציאל שלהמגיק שווה לתחת כולם שם אוסף פחים

thetroll
thetroll
16/12/2021 1:02:29

קול אנתוני?

trusttheprocess
trusttheprocess
16/12/2021 1:51:09

דוק ריברס אמר היום שבמנחה האימונים הם עבדו על חמישיות שבהן דראמונד משחק ביחד עם אמביד וכנראה נראה את זה היום
כל פעם שאתה חושב שדוק ריברס לא יכול להיות יותר דפוק הוא מוצא איזה דפיקות חדשה שלא שמענו עליה

אור
אור
16/12/2021 1:55:54

ממש תאומי המגדל. למה בכלל הוא צריך להודיע לקבוצה השנייה מראש מה הוא הולך לעשות?

trusttheprocess
trusttheprocess
16/12/2021 2:23:15
Reply to  אור

למה הוא היה צריך לחתום בפילי במקום לקחת שנתיים חופש עם הכסף של באלמר?
יש שאלות שאין עליהן תשובות

Smiley
Editor
16/12/2021 2:12:48

Adrian Wojnarowski
@wojespn
Jazz owner Ryan Smith has had a longtime friendship with Ainge, who was a legendary player at BYU. Ainge stepped down as Celtics GM after last season, but now returns with the Jazz to oversee basketball operations and work closely with GM Justin Zanik.

Smiley
Editor
16/12/2021 2:15:28

https://twitter.com/BleacherReport/status/1471121157848023048?s=20
Bleacher Report
@BleacherReport
Stephen Curry gave Draymond Green and Andre Iguodala engraved Rolexes after breaking Ray Allen's 3-point record ⌚️👏

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 2:57:06

הגועל מחזיר את פילי לעניינים, ליד הסל הוא כמעט בלתי עציר.

trusttheprocess
trusttheprocess
16/12/2021 3:14:48

הליגה ביחד עם השופטים החליטו שהם לא רוצים פוסט פליי כי זה מאט את המשחק , אז כשאמביד נשמר על ידי שחקן יותר קטן ממנו שזה רוב הזמן שחקן ההגנה יכול להרוג אותו ולא ישרקו .
טאקר שומר עליו ודוחף אותו, מוריד לא את היד מכניס לו ברך בגב ולא שורקים כלום. ברגע שאמביד קצת מפעיל כל מייד שורקים לו פאול.תוקף וגם מקנחים בטכני
אי אפשר לשחק ככה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:05:41

כולם כנראה עהוורים, רק אתה לא.
אתה רוצה קליר פאט עבור גועל בדרך לסל, שאף אחד לא יפריע ואם חס וחלילה מלטפים אותו אש ישר לקו לשתי זריקות, רצוי שלוש, אתה גם רוצה לקבוע מי יהיו המאמנים, מי יהיה מזג האוויר, מי יהיו השופטים ומי תהיה התוצאה. ואם הדרישות לא יתקבלו, תשרוף תמועדון….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא רוצה את מה שמגיע לו מהיותו חבר מטכל. שיתנו 10 קוסט טו קוסט דרך האמצע לטבעת כמו שנותנים לרמטשל

popo
popo
16/12/2021 3:25:27

התפנה לי לילה לכדורסל
למישהו יש לינק יציב ללייקרס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:06:44
Reply to  popo

כבר לא לילה
http://buffstream.io/nbabuffstreams1
תשמור תלינק גם למחר וגם ליום שלישי הבא….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:08:51

לאורי Vאוווו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:11:59

שימון, דני גרין מציל לך את הטוסיקו עם שתי שלשות ספלאש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:19:53

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עמבה קיבל שם נקע מהתוחס הקשוח של לאורי. איייי כמה מצחיק
כמעט דרמה קווין כמו השיקוץ.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:25:26

קייל לאורי, איזו נשמה יש בזקן הזה….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:29:18

בוקר טוב פילי
באו מיאמי פצועים ופסחים ופיסחו אתכם, בלי ג'ימי ובלי באם, בימבמו אתכם. ראבק, דדמונד בימבם גיפלץ וחירבלץ את הגועל ושות. שמח שלקחתם את את דוק רע-ברס, הבחירה האולטימטיבית. העיקר פרחחח דה ברוקסס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:37:06

ראס ראס ראס אל שטן
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:38:02

הוא משחק כל כך זחוח שאין דברים כאלה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:38:39

זה בלוק מת אם רק אני מחזיק אותו על הגב.

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 4:44:40

למה כל העגלים לא באים לעשות מו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:52:06

אולך לבדוק בקפיטריה
לא יש פה רק פרות מפליצות מתאן

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 4:55:11

אני שוקל לפתוח בלוג חלופי, נטול מתאן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:59:27

מאוחר מדיי
חוץ מזה, אתה תתעייף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:53:46

אם בעגלים נפלה שלהבת, מה יגידו פרות הבשן?

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 4:45:17

בוקר טוב, אני רואה שהרכיכה הלטבית תופרת את הביג 3 לבד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:52:59

יש בדיחה על הגב של בן סימונס אבל שמתי במעורבב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:51:18

קיד כועס בצדק על הלטבי הטלבי הזה מרייר

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 4:54:05

ראית את האוויר המוחלט שנתנו לברונסון על השיקוץ שאיבד?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:55:31

ליקוי מאורעות…

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 4:56:23

תאמינו לי ברונסון יותר טוב לדאלאס מלוקה שנהיה הארדן

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 4:56:56

יימח שמו של אלינגטון הצלף

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 4:58:28

חחחח ראס היה לבד לגמרי מתחת לסל ולא ראה, נעצר ועמד עם הגב, ומסר החוצה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 4:58:30

ראס עוד מעט מוטרד ומציל לשיקוץ את ה BOTTTTTOMMMM

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 4:59:23

קמתי בחסות השלפוחית, נשארתי בגלל המתאן

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 5:03:27

איזה פראיירים דאלאס, אלוהים ישמור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 5:04:06

פאאאאאאאאאאאאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
מה הולך שם
שלושה רבים על כדור ובסוף הוא מגיע ליד הלא נכונה ושוויון, תהיה הארכה בדלאס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 5:11:01

אני רואה שלדאלאס יש מין אנטה קמפופו שלהם, הרבה הרבאים של פחות מוצלח.

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 5:11:50

אחלה תרגיל של הלייקרס, כדור לאיירבול מהפינה של ראס

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 5:14:51

איףףף דאלאס אתם פראיירים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/12/2021 5:17:16

יש איסור ממחלקת השיקוצים ,איסור לבוש מגן וטיטולים בל.א

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/12/2021 5:18:11

שמעון מנגב בחסות מנחם

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 5:18:18

חחח ראס זרק ריינבואו משלוש מול שמירה צמודה, הכדור גירד את תקרת האולם… וצלל פנימה LOL

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 5:19:58

ועכשיו קליבר מחזיר בשלשה עם הקרש… משחק סוריאליסטי

salva brazilay
salva brazilay
16/12/2021 5:20:39

חחח איזה פוקס של קלייבה

salva brazilay
salva brazilay
16/12/2021 5:22:16

מי זה השחקן שניצח את המשחק? חחח לא שמעתי עליו בחיים

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 5:23:48
Reply to  salva brazilay

איך לא שמעת על ריבס? מככב כל העונה (כשלא פצוע)

גיא הירוק
Admin
16/12/2021 5:32:16
Reply to  salva brazilay

האוהדים השרופים של הלייקרס,
אלו שלא מחמיצים משחק,
מכירים היטב את הרוקי הסימפתי.

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 5:38:26

הלייקרס – מתנה שלא מפסיקה לתת.
איך אפשר לוותר על דבר כזה?

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 5:23:15

ועכשיו ריבס מנצח להם את המשחק.
ריבס ואלינגטון סחבו את הביג 3 על גבם לניצחון היום, בפוטו פיניש מול הרכיכה ובניו.

onetwo3
Editor
16/12/2021 5:41:06

דני אבדיה פשוט יוצא מהכלל בדק' שראיתי אותו משחק ברבע הראשון. בשני הצדדים של המגרש

onetwo3
Editor
16/12/2021 5:44:22

חבל שהוא משחק עם חבורת אנוכיים חסרי אינטלגנציית משחק ומאמן נורא

onetwo3
Editor
16/12/2021 5:50:28

לוויזארדס אין עתיד עם המאמן הסה.
אבדייה חייב חייב חייב חייב למצוא עצמו בקבוצה יותר אינטלגנטית.
הוא שחקן יוצא מהכלל שיפרח בקבוצה כמו יוטה, מיאמי, גולדן סטייט

אשך טמיר המקורי
16/12/2021 5:51:32
Reply to  onetwo3

גם הוא וגם ג"ס פיספסו. היה צריך להגיע לשם, זה היה שידוך מושלם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

די נו הוא עוד נגר בין ים נגרים שיש בליגה אין לו יכולת 1 על 1 אין לו קליעה אין כדרור זה מה שהוא צריך לשפר ולעבוד על זה בשביל הברינקס.
כל השאר חיתוכים מסירות זה לנגרים ואז אומרים שהם הלב והמנוע.
אפשר לחשוב שאם הוא ישחק 40 דק הוא יהיה כוכב או יוביל את הקבוצה.
ואני מאד מעריך אותו ואוהב אותו ואין ספק שווש רפי הבנה אבל הוא היה ככה כמעט בכל קבוצה בליגה זאת האמת. הוא בן 20 צעיר שנה הבאה צריך לבוא בברינקס מוד לעונהלקחת מאמן יכולות אישיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מגיק אוק מאבס בלי לוקה והמשחק הבא גורי הזאבים…. איזה לוח סידרו לשיקצה מתחילת העונה 😂😂
מנחם אני מתחיל להרגיש שאתה צריך פוסט דחוף על הלייקרס כמה שהם טובים ומתאוששים וידרסו את כולם.
אני לא אוהב את המאזן שלהם עלולים להכניס בקרוב את השיקצה למוביל במירוץ הmvp בערוצי התאגיד.

פילי זה טינופת מצליחים להפסיד לאשפה כמו מיאמי חרפה. איכסה פיכסה הם כמו אינדיאנה צריך לפרק שם הכל להעיף את הזבל דני גרין טוביאס לתת כמה סטירות לשמן הבטט אמביד שלא יכול לעשות סלים על זבל כמו דדמן.
יש לנו עודף אשפה של 85 מיליון בקבוצה עם סימונס טוביאס וגרין ומאמן אידיוט

trusttheprocess
trusttheprocess
16/12/2021 6:21:21

מה אמרתי לך , מנצחים את גולדן ואז מפסידים לחבורת הזבל
40 הפרש לממפיס סלי מוראנט
מפסידים בבית לגייב וינסנט בלי ג'ימי באם או הירו
ומחר נגד הנטס לאמביד יש סיבה להישאר בבית כי הוא כאילו נפצע בקרסול בדקה האחרונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממפיס זה בלי אמביד אז זה ברור שיהיה הפסד. בלי אמביד אנחנו קצת מעל המגיק.
אבל להפסיד לפיסחים של מיאמי זה בושה.
אמביד מתקשה לשים סלים על פיסח כמו טאקר והורפורד הוא בבעיה עם שיפוט או בלי שיפוט הוא צריך להטביע אותם.
בכלל לא יודע איך מיאמי מנצחים משחקים יש להם שחקנים די זבל. הם קצת שומרים בניגוד לרוב הליגה אז קצת מנצחים אבל זאת קבוצה שאמורה להיות בתחתית גם עם באטלר ובאם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקינגס מתרסקים בלי הלב והמנוע שלהם ריישון הולמס. מתגעגעים לוולטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החתלתול ניגב את הגוקר עשה ממנו קליר פאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר מוחלטת נגד גאפורד מסכן טריסטן נכנס מתחת לסל זרק ראש וצעק וקיבל 2 זריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קוזמה מפנק את דני שקיבל קליר פאת. ריזה סל של מונטרזל חחח לקח לריקוד באחד על אחד וגאמפ מהםינה יאללה חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נטו אהבל רציני בחיים לא מוסר לדני חחח היה לבד מתפרצת ומסר לביל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה צלף באדי תנו לי אותו לפילי אבדיה דבוק אליו לתחתונים ועדיין שם 3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה מנגב ומסמן שששש לקהל חחח

onetwo3
Editor
16/12/2021 6:48:49

קוזמה 2 מ8
דינווידי 1 מ6

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פראיירים ווש זריקות מטומטמות של בארטנס ודינווידי גרמו לצמצם. אבדיה מעולה בהגנה השחקנים מתקשים מולו או בורחים ממנו בחסימה ועוברים לחגוג על שומרים אחרים😎

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:03:01

אין זכות קיום בליגה הזאת בשלב הזה לווס אנסלד.
מאמן מזעזע.
איך דינווידי משחק? מה זה ההתקפה הזאת?
אין שיטה, אין דרך, אין עתיד. הכל מקרי, אקראי.

עמיחי קטן
Admin
16/12/2021 7:06:51

עד ששורקים לצעדים זאת שריקה לא נכונה ונגד השחקן הלא נכון

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:08:14

לצערי הרב היו צעדים.
ואנסלד האדיוט הוציא את השחקן הכי טוב שלו.
פשוט אדיוט

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:10:09
Reply to  onetwo3

בינתיים זה עלה לו בריצת 0-4 של הקינגס.

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:11:27
Reply to  onetwo3

0-7

עמיחי קטן
Admin
16/12/2021 7:13:19
Reply to  onetwo3

ראיתי שריקות יותר גרועות, אבל אני ממליץ לעבור לממפיס. פשוט יופי של כדורסל

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:07:35

סימנתי ב❌ את הפרשנית של הקינגס.

עומר
עומר
16/12/2021 7:11:57

לא ברור למה הוא לא מבין שיש משחקים ששחקנים הולך להם טוב ולא צריך להוריד אותם. תממד אותן רוטציות מקובעות

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:12:47
Reply to  עומר

פשוט לא צתאים ולא צריך לאמן ברמה הזאת.

עמיחי קטן
Admin
16/12/2021 7:14:22
Reply to  עומר

לא זאת הנקודה. הוא פשוט צריך לתת יותר דקות לשחקן ההגנה הטוב ביותר שלו

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:12:22

ווס אנסלד צריך להתפטר היום.
מאמן חרא. פשוט ככה.
אני לא חכם בדיעבד, אני עוקב אחרי המשחק הזה וההחלטות שלו, החילופים, הכל הפוך.

עומר
עומר
16/12/2021 7:14:12
Reply to  onetwo3

זה נראה ככה מה 5 משחקים האחרונים, אבל אני עוד נותן לו להנות מהספק. היה שלב שהם רצו דיי טוב. נראה שיש שם בעיות כימיה בהרכב הראשון.

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:14:57
Reply to  עומר

עומר, סמוך עליי. הוא צריך ללכת הביתה.
כמו גם קוזמה ודינווידי.

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:14:09

אבדיה הוצא ב92-92.
עכשיו 94-103 לקינגס.
מאמן אהוד

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:14:21

מאמן אבוד

עמיחי קטן
Admin
16/12/2021 7:15:29

רוטציות קבועות זה לא בהכרח דבר רע, אבל הבעיה של אנסלד היא שחלוקת הדקות שלו לא הייתה טובה בשום שלב

עמיחי קטן
Admin
16/12/2021 7:17:32

ההגנה של פורטלנד יותר גרועה מוושינגטון

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:17:37

אבדיה עם 15 נק' והגנה נהדרת, אחוזים מצוינים ל2 וללא החטאה מ3 ומהעונשין – ונרקב על הספסל.
ברטאנס מזעזע עם 1 מ6 על הפרקט.
3 דק' לסיום.
אין מה להוסיף על האפס הזה. אנסלד

עומר
עומר
16/12/2021 7:18:43
Reply to  onetwo3

הבעיה שברטנס פשוט חור בהגנה. אין מה להכניס אותו אם הוא לא ביום של צליפה. בלי דני אין להם הגנה. והתקפה אין להם אף פעם

עמיחי קטן
Admin
16/12/2021 7:18:55
Reply to  onetwo3

הוא הרבה יותר טוב מהמאמן הקודם שהיה להם

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:20:40

לא.

עומר
עומר
16/12/2021 7:22:28

מסכים עם זה. היו להם משחקים טובים בהתחלה. יש להם רצף נוראי, משהו שם בעייתי בכימיה

עמיחי קטן
Admin
16/12/2021 7:20:18

ממפיס עם 22 נקודות ב-6 דקות

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:20:20

שום הסבר מקצועי לא יכול להסביר למה אבדיה ירד 8 דק' לסיום הרבע להפסל ב92-92 ולא חזר עד עכשיו, 109-98 לקינגס, 3:11 דק' לסיום.
שום הסבר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 7:24:37
Reply to  onetwo3

+100
מאמן שבא עם תכניות מהבית ולא מבין איזו הגנה יש לו מעובד….
לא מבין אנשים כאלה.

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:21:06

אבדיה חזר עכשיו, 109-99

עומר
עומר
16/12/2021 7:22:56
Reply to  onetwo3

מאוחר מידי

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:25:06
Reply to  עומר

נכון.
115-105, 1:13 דק' לסיום

עומר
עומר
16/12/2021 7:25:39

מאז שברטאנס חזר הם נראים נורא. לא אומר שזה רק באשמתו, אבל משחקים אותו סתם בשביל החוזה שלו. הוא לא שווה דקות אם הוא לא קולע את הכמה זריקות הראשונות

עמיחי קטן
Admin
16/12/2021 7:26:53
Reply to  עומר

אין להם קליעה מבחוץ בלעדיו, אז הם צריכים לתת לו דקות כדי לייצר איום קליעה, גם כשהוא רע בכל השאר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2021 7:26:58

תמא בסאק

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:27:26

חבורת אפסים בראשות מאמן לא ראוי. ככה אני מסכם את המשחק.
אם אני הבעלים המאמן הביתה

עמיחי קטן
Admin
16/12/2021 7:27:43

הנה אבדיה הורס לעצמו את האחוזים

onetwo3
Editor
16/12/2021 7:28:22

כנראה משהו קרה להארל

עמיחי קטן
Admin
16/12/2021 7:29:46
Reply to  onetwo3

יותר סביר שאנסלד החליט ללכת על סמול בול

עמיחי קטן
Admin
16/12/2021 7:34:02

וושינגטון גבוה ברשימה של הקבוצות שצריכות טרייד, והשאלה היא מי תרצה את ברטנס (אפשר לזרוק גם את האצ'ימורה)

geffenre2
geffenre2
16/12/2021 7:46:12

איזה נצחון של קבוצה לממפיס

עמיחי קטן
Admin
16/12/2021 8:10:40
Reply to  geffenre2

ממש. היה כיף לראות אותם ברבע האחרון (ועוד יותר כיף לא לראות את הסוף של סקרמנטו-וושינגטון)